AÖF Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Dersleri

bütün drsler ve konular hakkında sunu,dökuman,pdf şeklinde ödevler,konu anlatımları bu başlık altında...

Moderatör: Tardigrada

Cevapla
oguzz
Yeni Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: 19 Ara 2015 01:03
İletişim:

AÖF Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Dersleri

Mesaj gönderen oguzz »

AÖF Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Dersleri - AÖF Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü - Açıköğretim Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü - Çağrı Merkezi Hizmetleri önLisans Programı

Bölüm ismindende anlaşılacağı gibi çağrı merkezleri ihtiyaçlarını karşılayacak donanımlı eleman yetiştirmek için oluşturulmuştur.Gelişen büyük firmaların oluşturdukları çağrı merkezlerinde hizmet verecek elemanlara ihtiyacı da hızla büyümektedir. Açıköğretim Fakultesi Çağrı merkezi hizmetleri bölümü ile devlet dairelerinin yeni oluşturduğu Çağrı destek merkezlerinede Kpss puanıyla giriş yapabilirsiniz.


Bakanlıklar sürekli Yeni çağrı merkezleri açmaktalar.Önü açık bir lisans programı. Programın süresi 2 yıldır. İki yılı başarı ile tamamladığınızda Aöf Çağrı Merkezi Hizmetleri önlisans diplomasına sahip olursunuz.

Çağrı merkezi sektörünün temel ilkelerine, süreçlerine ve yönetime vakıf, etkin iletişim kuran ve müşteri bağlılığı yaratan insan kaynağı yetiştirmektir.Ülkemizde çağrı merkezi sektörünün gelişimine paralel olarak nitelikli eleman ihtiyacı da artmaktadır. Bu nedenle sektöre ilgi duyan ve bu alanda eğitim alarak mesleki anlamda uzmanlaşmak isteyenlere uzaktan eğitim yoluyla sektörde istihdam edilme imkânı sağlanması amaçlanmaktadır.

Kimler kayıt yaptırabilir?
Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programına,

•Yükseköğretim programlarına öğrenci alınmasında, ÖSYM tarafından yapılan Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) puan türlerinin en az birinden 140 ve daha yukarı puan alan kişiler başvuru yapabilir. Ayrıca Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumlarının (Meslek Liseleri), “Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri”, “Halkla İlişkiler ve Tanıtım”, “İletişim”, “Organizasyon Hizmetleri” alan/kol/bölümlerinden mezun olan öğrenciler ÖSYM’ye başvurup sınavsız geçiş haklarını kullanarak Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programına yerleştirilebilmektedir.
•Bunun yanı sıra örgün bir programda kayıtlı olan öğrenciler ya da herhangi bir yükseköğretim programından mezun olanlar, alanları dışında olmak üzere YGS’ye girmeden İkinci Üniversite kapsamında Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programına başvuru yapabilirler.
Kontenjan
Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı’nda kontenjan sınırı bulunmamaktadır.


Mezuniyet Sonrası

Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programını tamamlayanlar 2 yıllık ön lisans mezunu statüsünde “Çağrı Merkezi Meslek Elemanı” unvanına sahip olacaklardır.

İş OlanaklarıÇağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programını başarı ile tamamlayan mezunlar çağrı merkezi yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, tüketici davranışları gibi sektörleri ilgilendiren birçok konuda yeterlilik kazanacaklar, çağrı merkezi çalışanlarının temel yetkinliklerine sahip olacaklardır.

Mezunlar, Ülkemizde hızla gelişen bir sektör olan çağrı merkezleri başta olmak üzere tüm müşteri temas noktalarında istihdam edilebilirler.

Staj, Uygulama vb. Faaliyetler
Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programından mezun olabilmek için staj veya benzeri çalışma yapılması gerekmemektedir.​

Program kapsamında okutulan tüm derslerin dönemlere göre gruplandırılmış halini aşağıda bulabilirsiniz. İlgili ders kapsamında okutulan açıköğretim kitabını indirmek için e-kitap sütununda yer alan simgeye tıklayınız.

Kulturpasaji.com

“Ödev Arşivi,Sunular,Konu Anlatımları” sayfasına dön